INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Metal Plate Cap

Photo by Łukasz Dziewic / Lukas Dziewic Photography

SCORPIONS METAL PLATE CAP - VINTAGE
BOY WHITE REPEAT SWEAT - BOY LONDON




Moją nową obsesją są czapki typu 'trucker caps' z metalowymi wstawkami.Trend na 'metalowe truckerki' powrócił, rozpowszechniły je takie marki jak: Karl Alley czy UNIF.
Robiąc porządki w szafie odnalazłam unikalną czapkę z metalową płytką , legendarnego zespołu The Scorpions z lat 80-tych.
Takie nakrycia głowy świetnie pasują do  grungowych stylizacji, ale również mogą być ciekawym dodatkiem do bardziej kobiecego look'u.

Czapki dostępne tu , tu lub tu
 
A wam jak się podobają 'metalowe truckerki' ?

__________________________________________________________________________________

My new obsession are 'trucker caps' with metal inserts. Trend for 'metal truckers' returned, disseminate them brands such as: Karl Alley or UNIF.
Doing chores in the closet I found a unique cap with a metal plate, the legendary rock band The Scorpions from the 80's.
These hats fit perfectly into grungy styling, but also can be an interesting addition to the more feminine look.

Caps are available here , here or here

You liked the 'metal plate caps'?



15 komentarzy:

  1. chciałabym taka znaleźć w szafie ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Poszukaj nigdy nie wiadomo co się tam znajdzie!

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te czapki, ale wydaje mi się, że moja głowa wyglądałaby w tym jak ogromny boiler...super połączenie bluzy z czerwonymi ustami, tak na przekór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o to chodziło - akcent kolorystyczny ;)

      Usuń
  4. wow, robią niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, i czapka i bluza i Ty taka piękna. Meeega !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤ Dziękuję, miło mi to od Ciebie usłyszeć !

      Usuń
  6. uwielbiam Cię, boszuuuu ja chcę taką czapę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. That is soo fly!! I love it! I soo want one right now it is sooo fllyyyy.. hahaha Great blog post and blog!!
    xoxo asiahlynn

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś cudowna! <3
    świetnie kontrastuje Twoja dziewczęca uroda z ciężkim stylem z lat 80-tych.
    super!
    inspiruj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, szczególnie od Ciebie ! Będę, będę <3

      Usuń
  9. przejżałam całego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniam , jesteś niesamowita i kiedy inne blogerki ciągle pokazują to samo Ty za każdym razem zaskakujesz, od dziś numer jeden na mojej liście blogowej!!!! Czekam na więcej!<3

    OdpowiedzUsuń