INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

New In



ZOMG BLACK & WHITE SNEAKERS - JEFFREY CAMBELL PLAY/HIGHLIFE
BLACK LEGGINGS - BOY LONDON


Moje dwa najnowsze nabytki to : niesamowite flatformy JC Play (ekstremalnie wygodne) i ponadczasowe czarne leginsy Boy London. 
Razem tworzą zestaw idealny. 

________________________________________________________________


My two latest acquisitions are : amazing flatforms JC Play(extremely comfortable) and timeless Boy London black leggings. 
Together they make a perfect set.


10 komentarzy:

  1. oo jaaaaaa ZAZDROSSZCZE !!! <3 SWIETNE WYCZUCIE STYLU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow You are so lucky! This leggings are out of stock now ! Love them xx

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomina mi sie podstawowka:)
    zapraszam na bloga

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    oraz do sklepu She www.she-bijou.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę mówiąc dzięki Tobie dowiedziałam się o istnieniu marki Boy London i nawet z ciekawości zaczęłam o niej czytać a potem mimowolnie zauważać (chociażby ostatnio przez przypadek w teledysku Jessie J). A teraz koci mnie strasznie, żeby porwać się na coś sygnowanego orzełkiem. Czyste szaleństwo ! A tak odchodząc od tematu - jesteś niewyczerpanym źródłem inspiracji, zwłaszcza zważając na to, że ostatnio porwały mnie namiętności do dziko-wilczo-piórowych stylizacji, Twoje indiańskie wyczucie stylu jest nieocenione. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak łady komentarz , miło mi że Ciebie inspiruję. Zapraszam do śledzenia następnych moich postów <3

      Usuń