INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Leave The Boy Alone

Photo by Łukasz Dziewic / Lukas Dziewic Photography

MACHINA BRACELET - ORSKA 
 PLATED KNUCKLE ARMOR RINGS - BACK STAGE *
BOY SHADES SILVER/SMOKE - GIANT VINTAGE 
BOY BLACK CAP - BOY LONDON
Boy BLACK Leggings - BOY LONDON
WHITE TANK - ZARA 
HIGH-TOPS SNEAKERS -  RIVER ISLAND SIMILAR ASOS
LIPSTICK - NR. 27 YSL


Tym razem stylizacja wyjęta prosto z lat 80-tych. Mój najnowszy zakup, czapka BOY idealnie zestawia się z wcześniej kupionymi leginsami w orzełki. Biały tanktop dodaje wszystkiemu trochę lekkości.
Moją rękę zdobi bransoleta ORSKA z kolekcji MACHINY z własnym, wygrawerowanym hasłem: 'DON'T GIVE UP! FIGHT!', noszona na moim nadgarstku będzie zawsze przypominała mi, że w życiu nie należy się poddawać i zawsze walczyć o swoje.

_________________________________________________________________________________

This time, outfit taken straight from the 80's. My latest purchase BOY cap is perfectly compared with previously bought eagels leggings. White Tanktop adds some lightness to everything.
 
My hand is decorated ORSKA bracelet from MACHINA collection with my own engraved slogan: 'DO'T GIVE UP! FIGHT! ', Worn on my wrist will always remind me that in life you should not give up and always fight.


10 komentarzy:

  1. jest moc w tych zdjęciach!
    totalnie powalające :))
    brawo !

    pozdr. AL / Alice! wake up! / WYPRZEDAŻ SZAFY!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile płaciłaś za przesyłkę ze strony BOY?
    looooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrazeniem!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your legging!
    and your nail arts <3

    bellionducky.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię :) a w Boy London jestem zakochana!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your style!!!

    www.theitaliansmoothie.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Always fantastic and very cute !!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Too cute, love, love, love your style !

    OdpowiedzUsuń