INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Berlin







9 komentarzy:

  1. bluza z BL genialna! jesteś prześliczna ;)
    xoxo


    www.fashion-ily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam cie wczoraj w centrum! Jeszcze piekniej wyglądasz na żywo! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak Boy L, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na to, że świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny blog, uwielbiam twój styl.
    Świetne zdjęcia ze świetnego miejsca :D
    Obserwuje

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam naprawdę ciekawą koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wycieczka! bywam takze czesto w berlinie, z poznania mam naprawde blisko a sklepy tam sa tego warte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jak tam pięknie :D


    Przy okazji zapraszam na mój blog. Zajmuję się dodawaniem t-shirtom nowej duszy. Zajrzysz?
    www.dwtshirts.blogspot.com
    Polub mnie na facebooku - Dirty Wings t-shirts.

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń