INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Chicago Bulls


PANCAKES SUNNIES - GIANT VINTAGE
 CHICAGO BULLS TANK - THRIFTED
LEATHER ZIP SHORTS - ROMWE
 MIRRORS METAL ANKLE CUFFS - BACK STAGE *
LITA BOOTS - JEFFREY CAMPBELL



Koszulka Chicago Blulls , którą złowiłam w secondhandzie będzie idealna na ciepłe letnie dni. Aby stylizacja nie była stricte sportowa, do tank topu dodałam wysokie buty - lity i bransolety na kostki. Do całości idealnie pasują wielkie okrągłe okulary Pancakes od GIANT VINTAGE.

_________________________________________________________________________


Chicago Bulls tank that I thrifted in secondhand will be perfect for warm summer days. To the tank I added high boots
- Litas and ankle cuffs, thanks to them styling is not the whole sporty .Big GIANT VINTAGE sunnies fits perfectly to whole outfit.

 

12 komentarzy:

  1. Mega zdjęcia, super wyglądasz w tym tank topie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie <3. Taki łup z sh.. rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej zdobyczy z sh! Genialne połączenie :)
    xoxo


    www.fashion-ily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny genialny outfit, jak ty to robisz !?

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko genialne! najbardziej podobają mi się bransoletki na kostkach no i koszulka tez jest dobra, sama bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod dużym wrażeniem tego zestawu.Pamiętam jak w dzieciństwie grałam w kosza, na korcie było właśnie to logo Chicago Bulls ;D warto tutaj zaglądać, może się zainspiruję? obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ♡ Zapraszam do oglądania kolejnych postów !

      Usuń
  7. zajebisty outfit ! na początku myślałam, że to jakiś zagraniczny blog! super!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne zestawienie! :)
    zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is sick! Your photos are really amazing :)!

    xo,
    Mariamma

    http://ifmyfingerswerefeathers.com

    OdpowiedzUsuń