INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Bad Dog




BAD DOG BLOUSE - CHOIES
LEATHER ZIP SHORTS - ROMWE
 MIRRORS METAL ANKLE CUFFS - BACK STAGE *
TOLEDO BIG FRAMES SHADES - GIANT VINTAGE
BLACK TRAINERS - DIESEL



Lubicie psy?
 
Dwie z najbardziej wpływowych marek oddały hołd dla najlepszych przyjaciół człowieka, drukując ich podobizny na swetrach i koszulkach, które stały się ikonami sezonu. Łagodny owczarek niemiecki od Balenciag'i oraz zły Rottweiler Givenchy... Każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja osobiście zdecydowałam się na Rottweilera i stąd wybrałam bluzę z jego podobizną, którą  niniejszym Wam przedstawiam.  Zaprezentowałam Wam całościową stylizację 'Total black look', na którą się składają również skórzane szorty z suwakami, duże okulary oraz buty typu 'High-Tops' w kolorze czarnym.

Jestem przekonana, że ta stylizacja tak jak i mnie przypadnie Wam do gustu.

_________________________________________________________________________________


Do you like dogs?
 
Two of the most influential brands have given tribute to humans best friends by printing their figure on sweaters and shirts that have become icons of the season. Gentle German Shepherd with Balenciaga and bad rottweiler Givenchy... Everyone will find something for themselves.
Personally I prefer the rottweiler from Givenchy so I chose a sweatshirt with his likeness. I presented to you 'Total black look' together with leather zips shorts, large sunglasses, and  with the black High-Tops sneakers.

I sure, that presented by me styling  you like as me.





15 komentarzy:

  1. i czy mogłabyś poda link do bluzy?;d

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest podane wystarczy kliknąć :) http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=19101

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! a buty najlepsze! x

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! buty najlepsze! x

    OdpowiedzUsuń
  5. wow absolutely love the sunglasses
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza to moje wielkie marzenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza i zdjęcia jak zawsze udane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz fantastycznie! Jestem wielką fanką twojej urody

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ubrania z groźnymi twarzami zwierząt <3.
    Świetnie wyglądasz. Szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne buty, kupilas je online/link?
    jaki to model?

    OdpowiedzUsuń