INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Bloggers Breakfast


21 września 2013, odbyło się tradycyjne 'Śniadanie dla Blogerów'.
Na to wydarzenie zostali zaproszeni czołowi polscy blogerzy, którzy jako pierwsi zapoznali się z atrakcjami, zbliżającego się Warsaw Fashion Weekend. Ja również zostałam zaproszona na to spotkanie.
Tym razem 'Śniadanie dla Blogerów' odbyło się w luksusowych wnętrzach Hotelu Bristol, który jest Oficjalnym Partnerem WFW. Miałam również okazję i  zaprojektowałam na mini manekinie własną kreację, odzwierciedlającą charakter miejsca.
___________________________________________________

On 21'st of September 2013, there was a traditional 'Breakfast for Bloggers'.
At the event were invited leading polish bloggers who first learned about the attractions of the upcoming Warsaw Fashion Weekend. I also was invited on this meeting.
This time the 'Breakfast for Bloggers' took part on the luxurious interiors of Hotel Bristol in Warsaw, which is an official partner of WFW. During this event
I had the opportunity to design my own creation on the mini mannequin
that reflects the character of the place



9 komentarzy:

  1. wszystko wygląda wybornie i niezwykle elegancko <3 w ogóle - 'śniadania blogerów' to świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po czym oni stwierdzają, że ktoś jest czołowym blogerem? Ilość fanów, odwiedzin itp? Bo wydaje mi się, że parę osób brakowało, a też są świetni hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zgadzam się z Tobą że wielu blogerów których cenie brakowało na tym evencie. Sama byłam po raz pierwszy ;)

      Usuń
  3. such a stunning event. You got an photographer eye by the way
    I hope we could be friend by following each other

    thebingogenic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. im so jealous! one day i want to be there aswell!

    http://thefashioncanyon.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. nice clicks with awesome outfits......feels like a huge online boutique !!! :D

    OdpowiedzUsuń