INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

It's Quality not Quantity

Lukas Dziewic Photography


Bomber Jacket , Mesh Tee, Black Leggings & Bag - CROPP
Inspired Givenchy Leather snapback - TRILL 4 Mammonism  
Toledo Big Frames Shades- Giant Vintage 
White Nike Dunk Sky Hi Wedge - JD Sports   

Od dawna, marka CROPP proponuje ubrania w stylu sportowym, które tej wiosny utrzymane są w modnym, streetowym klimacie. Najnowsza kolekcja to przede wszystkim czarno-białe t-shirty, dresowe spodnie oraz kurtki w stylu „bomber”.
Mam na sobie siatkową bluzkę i obcisłe legginsy, na to narzuciłam miękką kurtkę – „must have” sezonu. Całej stylizacji towarzyszą dodatki takie jak snapback, pojemna torba i wygodne, sportowe buty Nike.

_______________________________________

For a long time, CROPP brand was presenting sporty style clothing, which for this spring are fashionable in street climate. The latest collection is mainly black and white as: t-shirts, sweatpants and bomber jackets.
I'm wearing a mesh shirt and tight leggings, it imposed with soft jacket - "must have" for this season. The whole styling is accompanied by accessories such as: snapback, roomy bag and comfortable, sporty Nike sneakers.







 

5 komentarzy:

  1. Moją uwagę najbardziej zwrócił perfekcyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. swero te rzeczy z Croppa?
    a ja go omijam ! chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, też kiedyś omijałam, a okazało się, że mają świetne rzeczy :)

      Usuń