INSTAGRAM - @JAPANESEFLYOFFICIAL

Yeezus / Chris Brown - New Flame



Gold black sunglasses - Giant Vintage 
Yeezus T-shirt - Yeezus tour
Leather moto-jacket - Vintage
Sporty black pant - Zara 
White Slip-on shoes - Zara





Ubranie w kolorze czarnym nie musi oznaczać, że będzie się wyglądać mało atrakcyjnie. Ja często noszę stroje w kolorze czarnym lecz uzupełniam je białymi dodatkami, przez to całość ubioru nabiera niezwykłej świeżości.

Mam na sobie koszulkę z napisem "Yeezus Tour", na którą narzuciłam skórzaną „ramoneskę” oraz włożyłam obcisłe, sportowe spodnie. Dodatkiem natomiast są białe slip’ony na grubej podeszwie.



______________________________________________________________



Black clothes does not necessarily mean that you can look not so attractive. I often wear cloth in black but I do complete with addition one in white color, so total look becomes extraordinary freshness.

I am wearing a "Yeezus Tour" shirt, on which I imposed a leather moto jacket and also I put tight, sporty pants. White slip-on shoes on thick-soled are the great addition.





3 komentarze:

  1. bardzo fajny masz gust ;)
    dopiero co odwiedzilam twojego blogu a juz mi sie strasznie podoba
    bylam bym super wdzieczna jezeli moglabys zajzec na mojego :)
    http://photodiaryofadreamer.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń